Globen dressyr clinic

Sv: Globen dressyr clinic

Helt utan belägg gissar jag att det kommer att vara Segerstas ryttare. Han kommer dit och håller träningar regelbundet så det känns logiskt.

Sv: Globen dressyr clinic

Vet inte riktigt vad jag tycker om att Patrik bara red en häst själv hela tiden.

Å andra sidan är det kul att se hur han gör, å andra sidan är det roligare att se flera hästar i olika stadier av utbildning.

Ödmjuk var han och ganska rolig iallafall. Annars var det inte så mycket nytt under solen.

Tur att biljetten var billig eftersom man bara fick se 8 tråkiga GP ekipage, 5 fina unghästar och 45 min Kittel.

Nä hoppas de ändrar till nästa år.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Idag startade Breeders Trophy i dressyr på Flyinge Kungsgård. Med nytt format för de yngsta hästarna, testridning och clinic för...
Svar
0
· Visningar
103
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Breeders Trophy närmar sig och i år finns det en ny programpunkt. Det blir två clinics, en under dressyrveckan och en i samband med...
Svar
0
· Visningar
105
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hoppryttaren Angelica Augustsson Zanotelli kommer att hålla i en clinic i Flyinge med fokus på den unga hopphästens utveckling. Nu...
Svar
0
· Visningar
101
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På temat "en framgångsresa med känsla" ska Malin Baryard Johnsson hålla clinic vid Jönköping Horse Show. Det blir ett tillfälle att...
Svar
0
· Visningar
51
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama