Global Champions Tour

Jag kollade! Såg dock bara Henriks lilla fadäs som repris, för de talade om något annat just då. Hästen vägrade och han ramlade av. Fick aldrig möjlighet att se hur det kom sig att det blev ett stopp dock. Synd, jag brukar alltid hålla på Von Eckermann!

När börjar näsa runda? Kollat runt, men måste vara blind för jag har missat den exakta tiden.

Jag kollade! Såg dock bara Henriks lilla fadäs som repris, för de talade om något annat just då. Hästen vägrade och han ramlade av. Fick aldrig möjlighet att se hur det kom sig att det blev ett stopp dock. Synd, jag brukar alltid hålla på Von Eckermann!

När börjar näsa runda? Kollat runt, men måste vara blind för jag har missat den exakta tiden.
kl.18 börjar det

Åh, vilken tur att jag hann se det! Tack :) hade tänkt ge mig ut och springa, men då får det minsann vänta till klassen är klar ;)

Henrik kom bra på hindret, men C vek undan. Svårt att säga varför. Kent Farrington råkade ut för samma sak på samma hinder.

Tillägg: Det gick ju fort, som alla rundor gjorde, så det kan ju vara därför C tyckte att det inte gick, i samband med att hindret kom efter en sväng.

Jag kollar! Missade tyvärr Roffes första runda :/ Men andra rundan blir riktigt spännande, tänk om roffe och casall tar hem det!

@zassoo Roffes första runda såg riktigt bra ut, men det gjorde även alla andra felfria rundor! Tror det är väldigt öppet mellan de fem som var felfria.

Vilken ritt!!! Otroligt! :bow:

Synd att det inte räckte för att vinna hela GCT men att vinna klassen med över 3 sekunder alltså... :bump:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det är upplagt för en oförglömlig sporthelg när Longines Global Champions Tour kommer till Stockholm för den femte upplagan av...
Svar
0
· Visningar
122
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan Henrik von Eckermann vann den femstjärniga Grand Prix-hoppningen på Global Champions Tour i Rom. Han och hästen King Edward...
Svar
0
· Visningar
429
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världseliten i hoppning, med världsettan Henrik von Eckermann i spetsen, kommer till Stockholm för prestigefyllda Global Champions Tour...
Svar
0
· Visningar
335
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Till helgen är det säsongspremiär för Longines Global Champions Tour. Malin Baryard Johnsson och Henrik von Eckermann står på startlinjen.
Svar
0
· Visningar
243
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama