Ge mig förslag på snygga "dressyrträns"

nexxa

Trådstartare
Ja jag har blivit så förtjust i dessa breda nosgrimmor :love:
Krav:
-Brunt/Tabacco/Havanna
-Mjukt
-Bred nosgrimma, dock ska resten av remmarna vara rätt så smala
-Inte alltför dyrt

:bow:

Sv: Ge mig förslag på snygga "dressyrträns"

Frank Baines, Passier och Hubertus har några som jag tycker är riktigt fina!
Samtliga finns i brunt. FB tränset jag har sett, har dock kostat uppåt ca 2000:- har jag för mig, Passier tror jag gick på runt 1200:- och då gick väl frakten på ca 200-300:- då det var från en utländsk sida - vilket dock är mkt billigare än normalpriserna i Sverige. Hubertus kostade strax under tusenlappen. Samtliga fanns i brunt, letar själv i brunt eftersom jag har brun sadel ;).

Vet dock inte vad som är dyrt för dig, dessa tre tycker jag faktiskt har hyfsade priser eftersom det är riktigt bra kvalité på Samtliga, och de är mjuka och riktigt fina.

Men vill du ha mer tips om träns, typ dressyträns i mer budgetklass har bl.a. Jacson, och Knights några som är fina! Så vilken prisklass är du ute efter??

Jag tycker väl att runt 1000:- är ett okej pris. Jag rider till stor del på sidepull och men när jag väl använder träns vill jag ha ett okej, snyggt och bra träns!
Tack för tipsen! :bow:

Ok, tycker främst du ska spana in Hubetus tränset då. Det är riktigt Bra kvalité på det.
Finns på Henrikssons ridsport www.henrikssonsridsport.se kostar där 895:-
hubc.jpg

Det tränset var snyggt! :love:
Kollade Frank baines tränsen men gillade inte riktigt dem..

Jag kan inte se bilden :(
Jag får gå in o kika på hemsidan o se om jag hittar nått !

Det är runsydda remmar och brednosgrimma :) Kolla på hemsidan så hittar du det.

Ett sånt ska jag köpa! :d
De är ju inte så farligt dyra på Calevo heller, i af inte i jämförelse med vad de brukar kosta här i Sverige. Så jädrans fina också! :love:

oj, det var verkligen fint! Vart hittar man dem? Priser? Finns det i brunt? ;)

Finns på www.calevo.com
Kostar 1425:- där och sedan har jag hört att frakten går på 200-300:-..
Vet inte om det finns i brunt, men det hoppas jag verkligen! För i så fall så ska jag införskaffa ett sånt tills i höst. De är ju såå snygga!! :love:

Vilka snygga träns det fanns där!! Särskilt passieret som kostade 559 euro :eek:

Ja, jag vet det är det allra läckraste. :d Berlintränset, alltså.
Men ja tycker att Aries också är supersnyggt och det lär ju va bra kvalité på det också..

Liknande trådar

Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 749
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Danska fröken är inte helt enkel när det kommer till sadlar. "Min" sen många år betrodda sadelutprovare har dessutom slutat och jag har...
Svar
19
· Visningar
2 509
Senast: Emiro
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Eftersom jag inte haft lika ont i axeln på sistone och eftersom det funkat bra att rida två lektioner per vecka de senaste två veckorna...
Svar
0
· Visningar
541
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Jag rider min häst med micklemträns och ett smalt tredelat bett för det mesta. Det är den utrustning jag har kommit fram till att passar...
Svar
7
· Visningar
1 470
Senast: palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka