Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja jag har blivit så förtjust i dessa breda nosgrimmor
Krav:
-Brunt/Tabacco/Havanna
-Mjukt
-Bred nosgrimma, dock ska resten av remmarna vara rätt så smala
-Inte alltför dyrt
Frank Baines, Passier och Hubertus har några som jag tycker är riktigt fina!
Samtliga finns i brunt. FB tränset jag har sett, har dock kostat uppåt ca 2000:- har jag för mig, Passier tror jag gick på runt 1200:- och då gick väl frakten på ca 200-300:- då det var från en utländsk sida - vilket dock är mkt billigare än normalpriserna i Sverige. Hubertus kostade strax under tusenlappen. Samtliga fanns i brunt, letar själv i brunt eftersom jag har brun sadel .
Vet dock inte vad som är dyrt för dig, dessa tre tycker jag faktiskt har hyfsade priser eftersom det är riktigt bra kvalité på Samtliga, och de är mjuka och riktigt fina.
Men vill du ha mer tips om träns, typ dressyträns i mer budgetklass har bl.a. Jacson, och Knights några som är fina! Så vilken prisklass är du ute efter??
Jag tycker väl att runt 1000:- är ett okej pris. Jag rider till stor del på sidepull och men när jag väl använder träns vill jag ha ett okej, snyggt och bra träns!
Tack för tipsen!
Ok, tycker främst du ska spana in Hubetus tränset då. Det är riktigt Bra kvalité på det.
Finns på Henrikssons ridsport www.henrikssonsridsport.se kostar där 895:-
Ett sånt ska jag köpa!
De är ju inte så farligt dyra på Calevo heller, i af inte i jämförelse med vad de brukar kosta här i Sverige. Så jädrans fina också!
Finns på www.calevo.com
Kostar 1425:- där och sedan har jag hört att frakten går på 200-300:-..
Vet inte om det finns i brunt, men det hoppas jag verkligen! För i så fall så ska jag införskaffa ett sånt tills i höst. De är ju såå snygga!!
Ja, jag vet det är det allra läckraste. Berlintränset, alltså.
Men ja tycker att Aries också är supersnyggt och det lär ju va bra kvalité på det också..