gamla tävlingsresultat

Sv: gamla tävlingsresultat

Nej, där kan du bara se de senaste årens resultat.

Till trådskaparen, ring Ridsportförbundet! Det har jag gjort och fått hjälp!

Förr om åren kom det ut en årsbok, där atta resultat från regional tävling och uppåt fanns med. Gick att söka på häst eller ryttare. Upplagt ungefär som en telefonkatalog. Fast tryckfelsnisse var nog med och författade boken, för det stod fel ganska många gånger.

Jag har också ringt ridsportförbundet när jag velat veta resultat, och om man får tag på årsböckerna så går det kolla där också. Tycker att det vore guld om ridsportförbundet kunde lägga ut alla resultat från tidernas begynnelse :D eller åtminstonde från 80-talet och framåt, trav och galopp resultat går ju att hitta från väldigt länge sedan.....

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
470
Senast: MiniLi
·
Utrustning Någon som vet? Hittar gamla trådar här på Buke om snösulor av olika slag. Många rekommenderar ”Joursulan” men dessa verkar ha försvunnit...
Svar
8
· Visningar
835
Senast: WildHorse
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
686
Senast: Mirre
·
Hemmet Jag har kommit över några fina gamla trämöbler, uppskattningsvis från senare delen av 1800-talet. De är rejäla och (så gott som) hela...
Svar
3
· Visningar
292
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka