L

lurvas83

hej allihop!
är det någon som vet vad galoppbutiken vid täby heter?
letar efter en beg galoppsadel, kanske nån vet vart man får tag på detta. undrar också lite om träningskompisar. finns det någon i västmanland eller södra dalarna som är intresserad av lite gemensam träning så skriv till mej. vi är nybörjare i galopp men har en skapligt snabb c-ponny :)

galopp butiken heter centauer (stavningen?). Tror att bästa sättet att få tag på begagnad sadel är att annonsera, även om vi som har bra träningssadlar brukar vara ganska ovilliga att göra oss av med dom! :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är helt ny på detta forum och hoppas på att kunna få lite tips från er erfarna hästmänniskor :) Kort om mig. Jag red på...
2
Svar
22
· Visningar
3 388
Senast: Mustang
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 794
Senast: Görel
·
B
Ridning Har blivit lite nyfiken på hur era liv har sett ut inom hästvärlden. Både motgång och framgång! Får väl lov att börja själv att berätta...
2
Svar
21
· Visningar
6 155
Senast: annathegreatest
·
S
IT & mobiler ISO: Iso är kortfattat hur ljuskänslig sensorn ställs in att vara (Filmen på analoga kameror). Desto högre iso tal desto mer ljus...
2
Svar
29
· Visningar
4 865
Senast: Mitra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Avstå jobbresor
  • Secret Santa 2024
  • Valet i USA