Galliano EM-laddar i beteshagen

Sv: Galliano EM-laddar i beteshagen

Lite läskigt att det är en nyhet att en häst får lov att gå i hagen. Om jag inte har helt fel går Thorvald Palema alltid i hage...

Ja, jag undrar vad det är som gör att hopp- och dressyrhästarna är så mycket skörare än travhästarna? :confused:

Fast det här är väl ingen tråd man ska KLAGA på hur tävlingshästars sköts i? Den visar ju på gott fördedöme...

Själv är jag av den bestämda åsikten att hästar ska vara ute så mycket som möjligt, dock med hänsyn till individ och arbete - en häst på EM- nivå fixar kanske inte att gå ute dygnet runt o dessutom prestera. Dock gör nog de allra flesat "hobbytävlingshästar" (t o m msv eller så) det - det är bara ägarna som inte tror det ;)...

Liknande trådar

Hästvård Vi står i ett kollektivstall vi har haft ganska fasta och bra avmasknings rutiner har kollat masken och gjort odlingar på våren ...
Svar
6
· Visningar
1 875
Hästvård Hej. Jag var för en tid sedan medryttare på en häst som var hur snäll som helst. Varför jag valde att söka till denna annonsör var för...
Svar
9
· Visningar
3 271
Senast: Djurvän
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är morgon, och jag sätter mig i bilen för att köra till jobbet. Jag har för länge sen slutat bry mig om klockan. Ingen på jobbet...
Svar
6
· Visningar
1 475
Senast: A_NN_A
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hör hur det dånar utanför, och kan inte låta bli att öppna dörren och gå ut och sätta mig på huk på förstutrappen och bara...
Svar
9
· Visningar
2 543
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama