Någon som vet om det finns valvaka någonstans att se på Ikväll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej.Då förstod jag inte det du skrev.
Någon som vet om det finns valvaka någonstans att se på Ikväll?
Tack. Ja det var den jag hittade sen också.
Första gången för mig åxo trots mina 50+Också röstat, för första gången tror jag, i kyrkoval, mina 40+ till trots. Allt mot SD. Inte läst på ngt utan tog valblanketter som lät bra.Blev Öppen kyrka för alla och när jag kollade i efterhand lät det precis som jag vill så det blev rätt.
![]()
...SD är förövrigt det enda parti som faktiskt har med det jag tycker är viktigt med medlemskap i kyrkan tydligt i sitt program, bevarade av kulturarv och hjälp internationellt till exempel...
Gäller kyrkomötet. Ca 18% deltagande förra valet var det ca 13%Första siffrorna inne!
S största parti med 30 %.
SD nästan 10%
Tror jag inte alls, vänstern har mobiliserat.Det kommer bli spännande.. .
Om du tycker alla ska respektera att SD blivit demokratiskt valda får du ju acceptera alla andra. Oavsett vilka det är.Tror jag inte alls, vänstern har mobiliserat.
Hur man kan stödja AFA är lika obegripligt för mig som att stödja NMR.
POSK o C ligger på ca 17% vardera.Gäller kyrkomötet. Ca 18% deltagande förra valet var det ca 13%
Ställer AFA upp kyrkovalet?Tror jag inte alls, vänstern har mobiliserat.
Tror jag inte alls, vänstern har mobiliserat.
Vad är det som inte stämmer? Du har väl ingen aning om vad jag anser viktigt i ett val eftersom jag har fler kriterier som jag grundat mitt ställningstagande på?Fast det stämmer inte, då kan du inte ha läst alla nomineringsgruppers program.
Vad är det som inte stämmer? Du har väl ingen aning om vad jag anser viktigt i ett val eftersom jag har fler kriterier som jag grundat mitt ställningstagande på?
Haha. Till exempel skrev jag. Synd om du missuppfattat. Säkert lätt hänt.Du tog upp två exempel som flera nomineringsgrupper har med i sina program. Du kanske ska välja några andra av de kriterier du anser vara viktigast som faktiskt bara SD har med om du inte vill att någon ska reagera på det?
Haha. Till exempel skrev jag. Synd om du missuppfattat. Säkert lätt hänt.