Sv: Funktion?

Fast det kommer inte upp alla trådar jag skrivit i, eller gäller det bara dom man skrev i efter man postade prenumerationen?

Men varför inte bara trycka på "Min profil" (uppe i det högra hörnet) och sedan söka efter sina egna inlägg.? Det är ett väldigt smidigt sätt att hålla koll på i vilka trådar som man har varit och kladdat ;)

Precis. det är det ABSOLUT lättaste sättet!

Om man skriver runt 100 inlägg vissa dagar som det kan bli när man är på hugget så blir det VÄLDIGT jobbigt!

Nix, det absolut lättaste sättet är att ställa in automatisk prenumeration på de trådar man svarar i så att de hamnar under kontrollpanelen. *tycka*

HÅller med där, då ser man ju trådar man skrivit i för länge sedan på samma sida osm trådar man skrev i precis alldeles nyss...

I profilen kan det vara många inlägg i samma tråd och trådar man skrev i för länge sedan kan vara många sidor bort...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 948
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Rutorna med populära trådar från olika delar av forumet har fått lite ändrad funktionalitet. Du behöver vara inloggad för att se detta...
Svar
3
· Visningar
1 365
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama