Sorbe

Trådstartare
Det borde finnas en funktion där man kan klicka så staplas alla senaste trådar man svarat i i just det forumet, de som har nyast svar högst upp. Typ på samma sätt man kan klicka för att se vilken tråd som har flest inlägg i ett forum.

Hänger någon med? Det skulle vara superbra med en sån! Slipper man bläddra tillbaka 50 sidor. Sen orkar man inte heller sitta och sätta prenumerationer på alla.

Det kanske redan finns?

Sv: Funktion?

Mindre onödigt än ytterligare en funktion som sackar forumet.

Det du eftersöker är ju precis det prenumerationer är.

Lär dig använda forumet :idea:

Tror inte direkt att en sån funktion skulle sänka forumets funktion och snabbhet. Alla kommer ju inte direkt att använda den.

Funktionen du eftersöker finns ju redan, att du inte vill använda den som redan finns är ju upp till dig :angel:

Funktionen finns redan. Går att ställa in så att man per automatik får prenumeration på de trådar man svarar i. Sedan hittar man trådarna i Kontrollpanelen.

Kontrollpanel -> Redigera alternativ -> Meddelanden & trådbevakning -> Standardalternativ för trådprenumeration -> Välj vad som helst utom "Prenumerera inte" i rullgardinsmenyn.

det funkar ju att söka på sitt användernamn och kolla oxå.. tar inte många sekunder att göra

Jamen hallå tjejen!

Vill du ha en klick-för-klickgenomgång så får du betala för det. På ett eller annat sätt :angel:

Du är en av de som har flest inlägg här så du borde ju ha lärt dig hur forumet funkar, åtminstonde hjälpligt. :eek:

Försök lära dig hur forumet funkar istället för att alltid gnöla när det inte är exakt som DU vill och LÄS instruktionerna.

KimzOr gav dig i princip de exakta inställningarna, en enda rullgardinsmeny orkar du väl för 17 kolla i. :confused:

Jaså!

Konstigt att den funkar för mig och tydligen för KimzOr eftersom hon vet att den finns.

Sen har du fått andra bra tips på hur du kan göra men du vill ju inte ens försöka!

Jag säger detta en sista gång.

LÄR DIG FORUMET!

Men varför inte bara trycka på "Min profil" (uppe i det högra hörnet) och sedan söka efter sina egna inlägg.? Det är ett väldigt smidigt sätt att hålla koll på i vilka trådar som man har varit och kladdat ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 948
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Rutorna med populära trådar från olika delar av forumet har fått lite ändrad funktionalitet. Du behöver vara inloggad för att se detta...
Svar
3
· Visningar
1 365
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama