Funkar horse1 för er?

Mirre

Trådstartare
Försökte kolla på datorn nu ikväll men det funkade inte.
Står bara media failed på alla program. Nån mer med det problemet?
 
Sv: Funkar horse1 för er?

Blev så för mig med häromdagen. Fast bara på ett program. Räckte med att jag uppdaterade sidan och sidan playa :)
 
Sv: Funkar horse1 för er?

Fungerade inte på Ipad då den har Safari, så jag får säga upp det hela eftersom min gamla dator är helkass-.
 
Sv: Funkar horse1 för er?

Jag får också "Media failed" men det löser sig om man uppdaterar sidan. Vad värre är dock att jag ej får upp hela bilden och "kontrollpanelen" och således ej kan gå över till helskärmsläge. Händer i såväl Explorer som Firefox så det här med horse1 verkar nog bli en kortvarig historia för min del...
 
Sv: Funkar horse1 för er?

Har också fått så ett par gånger. Försökte starta om datorn men den ville ändå inte..
Trist.. tråkigt om man typ behöver säga upp abonnemanget innan man ens hunnit testa det ordentligt.
 
Sv: Funkar horse1 för er?

Ha ha ja jag har klickat och försökt vända den däringa Ipaden upp o ner och läst inställningar men jag är ju helkass på tekniska prylar. Papper o Tippex är min grej, får väl se om jag kan få laddat ner någon annan webläsare :D
 

Liknande trådar

Hemmet Jag hann inte låta diskmaskinen gå klart här om dagen iom att gäster kom, mat var klar etc och jag handdiskade lite saker vi behövde...
2
Svar
25
· Visningar
1 428
Senast: tuaphua
·
Hundträning Hej, vi har två tikar - mor och dotter. Jakthundar så vistas i hundgård dagtid och de bor hos min särbo så jag är bara där på...
Svar
5
· Visningar
1 247
Senast: Bulldoozer
·
Hemmet Inför flytten digitaliserade jag hela min film- och TV samling för att slippa släpa med en massa DVDer som vi ändå inte har nån läsare...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 398
Senast: Migo
·
IT & mobiler Jag har en ny dator med Windows 11 installerat. Nere i högra hörnet på skärmen ser man klockan och dagens datum. Men, håller jag...
Svar
8
· Visningar
724
Senast: Malin_L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp