Frukostmuffins- recept

emma-vsm

Trådstartare
Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng mellan jobbet och stallet. Idag testade jag för första gången och är helt okej nöjd med resultatet. Jag ville ha ett recept med äpple eftersom mina stackars äppleträd producerar äpplen som inte tas om hand. Detta blev det: https://www.arla.se/recept/appelmuffins-med-cottage-cheese/

Eftersom jag är periodare i mitt kök- och bakengagemang gissar jag att jag kommer köra all in på matmuffins en period nu. Vill ni dela med er av recept ni gillar?

För mig är nog prio okomplicerade, mättande och hyfsat goda, i den ordningen :D
 
Tack! Kul med recept som är mer omelett och mer matiga. Vegetariskt är högsta prio för mig, glömde skriva, men det går ju ersätt bacon med fejcon.
Ja, något vegetariskt som är lite salt borde funka utmärkt :)

Nu var det frågan om matmuffins men måste bara säga att om du har äpplen kvar så har Toppits ett recept på grötmuffins med äpple som är det godaste jag vet
 
Ja, något vegetariskt som är lite salt borde funka utmärkt :)

Nu var det frågan om matmuffins men måste bara säga att om du har äpplen kvar så har Toppits ett recept på grötmuffins med äpple som är det godaste jag vet
Massor äpplen kvar! Ska kolla upp det :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp