- Svar: 1
- Visningar: 764
Snoozevarning till 9.45 och 9.50 kom F inklivande och när han öppnade ytterdörren, snubblade jag ut genom toadörren precis innanför . Strumpor på, kaffe, ljumn ostfrallor och kanelbulle, samt nämndhandlingar. Ganska lugna ärenden idag.
Anmälan om övriga frågor
Beslut; Delårsrapport delår 2
Beslut; Fördelning av planeringsreserv (det ärendet kan ju iofs bli "intressant")
Beredning; Remiss; Gångstrategi för Örebro Kommun (mmm... Alla Örebroare ska ju gå eller cykla, oavsett funktionshinder... typ. För bilar är ju inte bra för miljön och klimatet)
Information; Uppföljning Fritidsbanken
Information; Snöröjning konstgräs
Information; Socioekonomisk segregation i Örebro Kommun
+ lite andra informationsärenden från förvaltningschef, ordförande och verksamhetschefer
Efter sedvanlig blandning och kupering, funderade jag på hur dagen skulle bli och kan det sägas tydligare?
Anmälan om övriga frågor
Beslut; Delårsrapport delår 2
Beslut; Fördelning av planeringsreserv (det ärendet kan ju iofs bli "intressant")
Beredning; Remiss; Gångstrategi för Örebro Kommun (mmm... Alla Örebroare ska ju gå eller cykla, oavsett funktionshinder... typ. För bilar är ju inte bra för miljön och klimatet)
Information; Uppföljning Fritidsbanken
Information; Snöröjning konstgräs
Information; Socioekonomisk segregation i Örebro Kommun
+ lite andra informationsärenden från förvaltningschef, ordförande och verksamhetschefer
Efter sedvanlig blandning och kupering, funderade jag på hur dagen skulle bli och kan det sägas tydligare?