Fredagskul

Digbil

Trådstartare
Såg denna på FB. Tydligen en "svensk" meny från Agadir. Fejk eller ej, jag skrattar så jag gråter.

menuu_zps9e354beb.jpg

Sv: Fredagskul

-Jag tar lite Apsbergesoppa, tack!

Och varför är banana-split dyrare än banan spleet?
Det kanske är enklare att spleeta?

Exklusivt att servera Lommkött :D

Undrar om det är storlom, vitnäbbad islom eller någon annan sorts lom dom har lyckats få tag i... Dom kanske även serverar lomägg ?

Asperge, Sjöfnukt, Tost"vol au vent" med sjöfnuk, Pil-pil, Suppnéme, GRÖN SCHNITZEL, Rognons, Pammenvben, Pormmenvben, Örgg, Petenfisk, Vanglisk... åh, herreGUD! jag fattar ingenting! xD

"En grillad oxhane tack med lite vitpök på sidan" :rofl: det bästa är att de har inte ens använt Google för SÅ fel blir det inte! O_o

Liknande trådar

Tjatter Då jag tänkte kolla på facebook så kom det direkt upp info från Meta. "Välj om du accepterar att vi använder din info till annonser...
Svar
2
· Visningar
297
Senast: Shaggy
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Hundavel & Ras Postade denna i två Svenska Sheltiegrupper på fb, men togs bort på 2 sekunder.... förstår inte varför jag blir förvånad. Intressant iaf...
Svar
2
· Visningar
490
Samhälle Att Northvolt inte går så bra köper jag fullt pga att upplägget inte varit helt genomtänkt men det blir billigt att köpa för någon annan...
2
Svar
34
· Visningar
1 804
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar