Frånvarande katt

G

Gerbillus

Igår tillbringade jag och min väninna att par timmar i skog och på gator ropande på hennes katt. han hade varit borta ett par dagar, de flyttade för en månad sen och han trivs väl "sådär" men han har iallafall hittat tillbaka när han varit ute. tillslut gav vi upp och gick in och drack lite vin. Då kom Sixten hem som om ingenting hade hänt. Varför gör katter så? Har han suttit i buskarna och surat och lyssnat på oss och tyckt att det var rätt åt oss ,eller var har han varit? :cry:

Sv: Frånvarande katt

Han är en katt helt enkelt, de gör mest som de själva vill.

Liknande trådar

M
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I onsdags, vid lunch ungefär, packade jag och en kompis ihop oss och rullade ner mot Falsterbo. Tältet packat och vi skulle tälta på ett...
Svar
1
· Visningar
1 200
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 921
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
764
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Sorry för långt inlägg. Min älskade kisse och den mest fantastiska varelse jag någonsin fått lära känna fick somna in i somras. Jag bor...
Svar
1
· Visningar
1 132
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama