Foton på våra barn - sammanfogad, samla ALLA foton HÄR!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bäbisar (kort)

Grattis, moster! :banana:

Visst är det underbart att bli moster! Jag har själv tre barn och har efter att de föddes blivit moster två gånger och det är otroligt roligt! De är ju nästan ens egna, men man behöver inte uppfostra dem eller ta ansvar bara gosa och skämma bort dem! :D
 
Sv: Bäbisar (kort)

Tackar :bow: :bow:

Ja de känns underbart att få skämma bort honom o pussa honom :smirk: Han är en riktig goding :d
 
Sv: Bäbisar (kort)

Men vad kul!! Grattis det jag reagerade mest på är att min 13 åringa son oxså heter Dominic .....kul ....!

Jag har varit relatift ensam själv med att heta Eliza så när jag döpte min första son till Dominic var det många som reagerade "ettnamn man knappt kan uttala" oj vad han ska bli retad... bla bla bla....

Men det har gått bra för min grabb och att heta Dominic Ankerståhl låter lite adligt tycker jag så det är ett namn att vara stolt över.

Min andre son döpte jag till Dewin även här blev det ramaskriii...!!!!
Farfar envisas att inte ens säga hans namn utan säger kluten....hur moget är et då??!!!


Ja ja hälsa från mig att de har valt ett otroligt snyggt och bra namn som han kommer vara stolt över när han växer upp.

Min Dominic
dominic.jpg
 
Sv: Bäbisar (kort)

Vilken sötnos! :love: Hur gammal är han på bilden?

Usch, nu sätts min biologiska klocka på ringning - pojkvännen får se upp! :D

Själv kan man "bara" bli faster, och jag kan tänka mig att det blir lite annolunda, plus att det lär dröja ett braaaa tag :smirk:
 
Sv: Bäbisar (kort)

Jätte kul och grattis!

Vi var på kalas i helgen och såg en 11 dagars liten kille och guuud så jag längtar till April! Kul att se magen - man har hunnit glömma att man ska bli så stor....
 
Sv: Bäbisar (kort)

tror han bara är ca 1 dag på de kortet.. Han är så himla goer o han är så ssnäll ler hela tiden :D O ja är väldigt stolt över honom.. men känner själv att ja vill ah en liten plutt nu :angel:
 
Sv: Bäbisar (kort)

vilka härliga namn :) Ja blev själv lite konfunderad när dom sa dominic men tycker de är ett underbart namn, o inte heller så vanligt namn jue..

vilken fin son du har.

ska hälsa till mamma noni


cateye skrev:
Men vad kul!! Grattis det jag reagerade mest på är att min 13 åringa son oxså heter Dominic .....kul ....!

Jag har varit relatift ensam själv med att heta Eliza så när jag döpte min första son till Dominic var det många som reagerade "ettnamn man knappt kan uttala" oj vad han ska bli retad... bla bla bla....

Men det har gått bra för min grabb och att heta Dominic Ankerståhl låter lite adligt tycker jag så det är ett namn att vara stolt över.

Min andre son döpte jag till Dewin även här blev det ramaskriii...!!!!
Farfar envisas att inte ens säga hans namn utan säger kluten....hur moget är et då??!!!


Ja ja hälsa från mig att de har valt ett otroligt snyggt och bra namn som han kommer vara stolt över när han växer upp.

Min Dominic
dominic.jpg
 
Sv: Bäbisar (kort)

undefinedGRATTIS!!! :bump:
Han var jätte söt själv har jag en dotter på 2½ år :banana:
 
Här är ett kort från i somras på min tjej som var 1 år och 2 månader när kortet togs:

hannah05.jpg
 
Sv: Kort på allas små och stora barn, tack!

Du borde nog förminska bilden lite, ha lite lägre upplösning - det tar jättelång tid att ladda upp bilden.
 
Sv: Kort på allas små och stora barn, tack!

Nuu kom den upp. Supersöt är hon!:)
 
Sv: Kort på allas små och stora barn, tack!

x1pc_jqddVOWRkZGAiXnCTfgLYP3EOdq93I4USMz2YqTnHGqt90e0bkb61zv7A5l0XWdWaQ9MUbo-zi7Cdc7Mk4dS6ztiQTKvkkvyH7tJ-wDemlbWC1_Xv0b_4-kNUOU6wiTEw5rR07ktQ

x1pc_jqddVOWRkZGAiXnCTfgMKoe5fCazaEb_OcE0LaX8Sb2lbJ5ZXUj-EoTNk4TkHFl6yvV_Je0G3r8HFel-iHE9bevvaBs4d5yrV8NBiEqJMfDRZNCGk501IUgGFfr7wnAY7mmX3KiQ8

x1pbglk-vqL4BuNncn5nyAF64nkia-Qnz-VCgUJ86_tRQV95bSCaJAKNliM8JEHaT4rQoDQ7FGg0gmOlVvM8qn0RFBSTVBuFFoowVYpmyEx-A0M72osAIi32YkK2E04TozNfIei27ZPrglQXI9tmFFxQ66wSkNWifNt

Det är så svårt att välkja mellan alal bra fotona:D Överst är Isaac och i mitten är Eric och underst är de båda två för bara några dagar sedan:D
 
Sv: Kort på allas små och stora barn, tack!

Ja, bilden på Sara finns ju redan i annan tråd men här kommer den igen:

Sara021.jpg
 
Sv: Kort på allas små och stora barn, tack!

Bild004.jpg

Felicia snart 3 år
 
Sv: Kort på allas små och stora barn, tack!

Linn två veckor gammal
phpgomlv1.jpg

och tre veckor gammal efter en dos näsdroppar, ser lite lagom bister ut ;)
phpt8q242.jpg
 
Sv: Kort på allas små och stora barn, tack!

*lånar knapp*

WOW vilka godingar ni har allihop :love: :love: (Tänk jag som inte alls varit intresserad av andras barn förut, nu är de ju bara sååå fantastiska alla desa små varelser :) )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Nilema har lite att göra så jag har suttit och letat igenom gamla inlägg :angel: och funderar lite om saker som kommit upp, frågor om...
Svar
9
· Visningar
1 402
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Julklappstips till tränare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp