Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte dubbletter utan man kan lägga samma bild i flera album utan att dubblera den.Det ska gå att se dubletter men jag minns inte hur. Fråga Siri?
Hmm … jag har rensat bilder från ett album men inte från ett annat. Länge sen nu men tog bort dubbletter om jag minns rätt.Det är inte dubbletter utan man kan lägga samma bild i flera album utan att dubblera den.
Siri har jag ingen aning om hur hon funkar
Det funkar inte på min telefon Denna bilden vet jag att den ligger i flera albumVet inte om jag fattat rätt, men jag kan se i vilka album en bild finns genom att klicka på bilden i ”alla bilder” -> sedan klicka på ”i” (info-symbolen alltså) som syns under bilden. Scrolla ned till slutet.
Knepigt iOS 17.5.1. Vet inte om den är gammalHm. Det står om albumen längst ned där (under kartan) när jag gör så. Har du någon äldre version av ios kanske?
Jag uppdaterade till 18 och nu har jag också så det syns men nu måste jag lära mig allt annat nytt ocksåNjä. Jag har 18, kanske kom med den? Har inte så bra koll.