Foton och album iPhone

Lyan

Trådstartare
Finns det något sätt att se vilka album varje bild ligger i? Jag har massor av album och många av bilderna ligger i flera album och jag hade velat veta vilka album utan att behöva öppna och rota igenom alla
 
Det är inte dubbletter utan man kan lägga samma bild i flera album utan att dubblera den.
Siri har jag ingen aning om hur hon funkar :o😅
Hmm … jag har rensat bilder från ett album men inte från ett annat. Länge sen nu men tog bort dubbletter om jag minns rätt. 🤔
 
Vet inte om jag fattat rätt, men jag kan se i vilka album en bild finns genom att klicka på bilden i ”alla bilder” -> sedan klicka på ”i” (info-symbolen alltså) som syns under bilden. Scrolla ned till slutet.
 
Vet inte om jag fattat rätt, men jag kan se i vilka album en bild finns genom att klicka på bilden i ”alla bilder” -> sedan klicka på ”i” (info-symbolen alltså) som syns under bilden. Scrolla ned till slutet.
Det funkar inte på min telefon 😕 Denna bilden vet jag att den ligger i flera album
IMG_1595.webp
 
Hm. Det står om albumen längst ned där (under kartan) när jag gör så. 😅 Har du någon äldre version av ios kanske?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
462
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
378
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
292
Senast: Migo
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 041
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp