Fotbolls VM

Gammeln

Trådstartare
Kommer ni att kolla och hur mycket? Vilket land vinner?

Visst är det så också att under stora och långa sportevenemang som sänds i TV, så är risken överhängande för att det ska bli sambo som för en del :crazy:

Kommer ni att kolla och hur mycket? Vilket land vinner?

Visst är det så också att under stora och långa sportevenemang som sänds i TV, så är risken överhängande för att det ska bli sambo som för en del :crazy:
Det måste väl bli Brasilien som vinner

Tyskland tar hem det! :) Ska se så mycket jag har möjlighet till, åtminstone Tysklands matcher och även några andra bra lag ska jag försöka följa.

Jag tror att Spanien blir vassa igen men Brassarna är alltid med och Tyskland och Italien. Argentina och England ligger strax under..

ska se så mycket som min tid tillåter.

Kommer se så många matcher jag bara kan!
Håller en extra tumme på England (favoritligan), Ghana (kul spel), Argentina (alltid bra) och Costa Rica (då en AIK:are är med hehe).

Tror Brasilien o Argentina går långt, ev Spanien om de spelar som ett lag och kan ev Tyskland nå toppen?

Lääängtar till i morgon!!!

Liknande trådar

Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
531
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
379
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
932
Senast: Migo
·
Hemmet Ja eh, det var visst dags att bli sambos. I slutet av nästa månad ska vi flytta till vår lägenhet. Bostaden blir både större än vad vi...
Svar
9
· Visningar
985
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama