Nee!

Jag vill inte klaga på din vikt för det tycker jag är taskigt.. Du är inte för stor för din ponny, det är helt lungt. jag är 12 år och har en c-ponny som är 139, jag är runt 172 cm och väger runt 57 kg.. jag är alldeles för lång men min vikt klarar hon perfekt. jag ska nu gå över til stor häst :( Fortsätta att tävla och ha kul med din ponny så länge det varar :D
 
Sv: förstor?

Sehå, klart du kan rida och tävla Physen! Om Joanna kan, så kan du! :d

:bump: Physen är så söt, ruffsituffs. Pussade honom idag, även om jag inte är så stort fan av ponnyer så är han rätt söt. Red dock Bess idag. :idea: HAhaha.
 
Sv: förstor?

Lyckliga du som kan rida på c-ponny (: Klart du ska fortsätta rida på ponnyn!
 

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
316
Senast: Cactus
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 044
Senast: Emro
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 907
Senast: iNHALE
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 103
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp