Första utställningen!

falukorw

Trådstartare
Kom precis hem från första utställningen där jag ställ min valp själv. Hon är utställd en gång tidigare och fick då ett HP men blev inte placerad. Den här gången var vi på en inofficiell som pudelklubben arrangerade. Först blev hon BIR men det va ju inte så stor bedrift eftersom hon va ensam valp i sin klass men sedan blev hon BIG och sist BIS-R. Är så jätte nöjd med min lilla skrutta som är så fin! Nu hoppas vi att dte fortsätter lika bra i Österbybruk nästa helg!

Sv: Första utställningen!

Grattis va kul :bump: Får hoppas på lika bra lycka nästa helg då :D

falukorw skrev:
Kom precis hem från första utställningen där jag ställ min valp själv. Hon är utställd en gång tidigare och fick då ett HP men blev inte placerad. Den här gången var vi på en inofficiell som pudelklubben arrangerade. Först blev hon BIR men det va ju inte så stor bedrift eftersom hon va ensam valp i sin klass men sedan blev hon BIG och sist BIS-R. Är så jätte nöjd med min lilla skrutta som är så fin! Nu hoppas vi att dte fortsätter lika bra i Österbybruk nästa helg!

Liknande trådar

Övr. Hund Idag ställde jag ut min egenuppfödda valp Peggy på hennes första utställning och min första sedan januari 2020. Peggy har hunnit bli 6...
Svar
4
· Visningar
974
B
Hundavel & Ras Hej! har några frågor angående utställning. Nu har ju min "lilla" kille blivit hela fyra månader så den 30/5 är det dags för den...
Svar
3
· Visningar
749
Senast: Galathea
·
Övr. Hund Idag for vi ner till collieklubbens utställning i Oskarshamn. Vi såg fram emot en solig dag med en massa hundar av olika raser o typer...
Svar
8
· Visningar
1 184
Senast: antiloop8
·
Övr. Hund Det är otroligt vad tiden går fort. Jag fick iväg 3 av 5 valpar och jag sitter med 2 valpar som jag är mycket stolt över. Dom är båda...
Svar
2
· Visningar
818

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka