Första kattkullen!

Druvan

Trådstartare
Vi har blivit med kattbebisar här hemma :). Var en sväng på IKEA, och när jag kom hem ville kattmamma att jag skulle sitta med henne hela tiden, så jag började ana vad som var på g! Efter ett tag började hon få värkar, och någon halvtimma senare kom den första bebisen. Därefter fick hon ytterligare tre bebisar med 10 minuters mellanrum. Sååå duktig kattmamma. Hon är 1.5 års gammal, och det är hennes första bebisar (även min första kattkull). Kommer nog kastrera henne sedan.
Sötisarna:
tuffe_1194606738.jpg

Tuffe

tyson_1194606749.jpg

Tyson

titti_1194606726.jpg

Tassa

tassa_1194606762.jpg

Titti

Sv: Första kattkullen!

Lustigt föresten dessa bebis-hormoner. Hon har sin låda med bebisar under spjälsängen där våran nyfödda dotter ligger (hon ville ha dom där). Så fort våran dotter gnäller rusar hon upp dit och spinner och tvättar henne. Och sedan tillbaka till sina egna ungar :)

Kattmamma med en av våra valpar:
tina_clara_1194607343.jpg

Senast ändrad:
Sv: Första kattkullen!

Småsnuppar! Fina färger fick de också.:love: Bra hon är så moderlig, då blir ungarna trevliga också.

Liknande trådar

Hästvård Okej, vi tar det från början, hoppas ni orkar hänga med! Min häst är 7 år, fjording, vallack. Har tränats främst i distans men även...
Svar
6
· Visningar
2 351
Senast: Rebeckafalk
·
Gravid - 1år Lite bakgrund: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=957339 Jag var på Aurora-samtal och blev lovad lustgas under alla...
2
Svar
28
· Visningar
3 302
Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 321
C
  • Låst
Övr. Barn Vill bara berätta...:p Att i Måndags kväll så satte allt fart. 1 vecka innan BF.. Vid 19 tiden så hade jag hyfsat ont och fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 756
Senast: Blixtra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar