Försöker byta

W

wingil

Har skaffat ny användare men när jag loggar in får jag inte gå in i chatten eller posta någon tråd eller nånting :( varför är det så? vill ju använda den!

Sv: Försöker byta

Har du aktiverat den nya användaren då?
När du skapar en användare får du ett mail till den mailen du angett för den nya användaren. I det mailet finns en länk som du måste klicka på för att aktivera användaren.

Min sambo ville ha ett nick oxå, men han fick aldrig nått aktiverings mail.
Han reggade sig igår, har inte kommit nått idag. Än.

mandalaki skrev:
Han kanske kan heta Leif eller nåt?:idea:

Eh, nej?
Men min pappa heter så, dock vet inte han hur man slår på en dator.

Btw, så kom han på varför han inte fått ett aktiverings mejl.

Cronis skrev:
Eh, nej?
Men min pappa heter så, dock vet inte han hur man slår på en dator.
Slår? *önskar jag sålde datorer* förlåt, tangentbord...

Lambi skrev:
Slår? *önskar jag sålde datorer* förlåt, tangentbord...

Ja? Slår på en dator. (vissa säger sätter på oxå, dvs trycka på on-knappen) :smirk: :D

Cronis skrev:
Ja? Slår på en dator. (vissa säger sätter på oxå, dvs trycka på on-knappen) :smirk: :D
Men människa, så kan man väl inte säga :eek:
Undrar om det finns något namn då man har den läggningen, alltså föredrar apparater av olika slag... :p

Lugnt men vill ju veta :( varför får jag inte byta? *trött på wingil*:p

Min granne har heller inte kunnat använda sin nya nick :(

Och h*n har gjort allt som står i verifieringsmailet....
Så det måste vara något större som blivit fel.

Grannen har väntat i snart 1 månad.....

Logga ut, rensa alla cookies, se till att använda det absolut senaste verifieringsmailet. De gamla slutar gälla så fort det skickas ett nytt.

Ni som inte fått något kolla upp era spamfilter/spam-boxar troligen har det filtrerats bort och som sagt använd det senaste.

Men det är ju det vi har gjort hela tiden...

Och när vi klickat på verifieringsmailet har vi antingen kommit tillbaka till den sida där man ska ansöka om ett nytt konto och sen skickas ånyå ett verifieringsmail, och så börjar vi om igen...

Eller så blir svaret att det redan finns en användare med samma namn, och när vi loggar in med det namnet kan användaren inte svara eller skicka nya trådar....

Och dom gångerna JAG glömt att logga ut, blir svaret att det redan finns en användare med samma IPnummer och därför kan inte någon annan användare anslutas...

Ny är det "grannen" som lånat palles nick....

När nu palle loggade ut så kommer det upp en ruta där det står att alla kakor är rensade.

Men jag kan fortfarande efter drygt 1 månad(!!) inte göra något annat än LÄSA andras inlägg...

Om det bara går att läsa så har du inte aktiverat ditt användarkonto, eller så har aktiveringen inte lyckats, länken i det sista aktiveringsmailet borde lösa detta.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag loggade ut från fb och behövde logga in igen. En avisering skickades där det stod att någon i Ljungskile nyligen försökte logga in...
Svar
4
· Visningar
600
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama