Fonddel på sovrumsvägg

MissFideli

Trådstartare
Funderar på att sätta upp en "fonddel" påväggarna i sovrummet, nått som verkligen bryter av men som ändå går i gammal stil. Helst i grått, grårosa, eller grårosavitt. Ska på sikt inhandla
49870_PE145767_S4.jpg
som ska målas vit. Har bestämt mig för stående sänglampor istället för vägghängda, men det blir kanske en hylla eller en tavla ovanför. Men jag skulle också vilja ha nått mer. Och kommit fram till att tyg eller tapet blir det. Tapet på ram i så fall, inte fast på väggen.
Vill även använda detta för att framhäva annat på väggarna.

Tips på vad? Gärna blommigt men ändå relativt diffust.

Så här ser tapeten ut, den är som ni ser rosa, men lite åt det grå hållet och jag vill använda grått för att tona ner gulligull-känslan. Ursäkta djurbuset :angel:

19596877.jpg


Och så här ser gardinerna ut. Har tyvärr inte tillräckligt mycket kvar av tyget så det räcker till.

19596878.jpg
 

Liknande trådar

Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
993
Senast: Bison
·
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 513
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp