FÖl Grimmor DÅlig Kvallite

Rotterö

Trådstartare
Jag undrar om det bara är jag som råkar illa ut gällande fölgrimmor.
Förra fölet 4 st grimmor ringen lossar som man fäster grimmskaftet i. Knappt använda.
Nu fick jag en ny grimma av en kompis köpt stockholm. I går lossade remmen som ringen sitter i. Köpte nu en ny på hööks. Har inte provat ännu.
En har varit ok läder grimma. men just nu när den skulle behövas så ligger den i transporten.
Transporten full av hö. Kommer inte åt sadelskåpet då. ILLA

Sv: FÖl Grimmor DÅlig Kvallite

Rotterö skrev:
Jag undrar om det bara är jag som råkar illa ut gällande fölgrimmor.
Förra fölet 4 st grimmor ringen lossar som man fäster grimmskaftet i. Knappt använda.
Nu fick jag en ny grimma av en kompis köpt stockholm. I går lossade remmen som ringen sitter i. Köpte nu en ny på hööks. Har inte provat ännu.
En har varit ok läder grimma. men just nu när den skulle behövas så ligger den i transporten.
Transporten full av hö. Kommer inte åt sadelskåpet då. ILLA

Jag har två fölgrimmor hemma och bägge två är hela och har inga tendenser till att gå sönder någonstans.
Ok,nu har jag inte köpt nån budgetgrimma på Hööks eller ngt sådant just för att jag vill att de ska hålla,utan jag valde att köpa två dyrare grimmor och betalade nästan 200 kr st. för de.
Den ena en mkt välgjord lädergrimma och den andra en tjock terylenegrimma.

Liknande trådar

Äldre Är det någon mer här som har en eller känner någon som har? Om det är så är det bara jag som råkat illa ut eller är det strul med...
Svar
12
· Visningar
1 297
Senast: Energi
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där... 2
Svar
28
· Visningar
3 920
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 602
Senast: moonstruck
·
S
  • Låst
Hästmänniskan För snart en vecka sedan ringde en tjej till mig och frågade om hon kunde få hyra in sina två unghästar hos mig. Hon berättade att hon... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 014
Senast: mysko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka