Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!!Fux hingst född 18/3. Var bf 8/4. Stor och ser färdig ut.. långa ben. E:Cujo Ue: King LouieVisa bifogad fil 66368
Först nu ser jag att du taggat mig, det kom inte upp som notisKanske kan vi ha denna lista i en annan tråd? Moderator? @Görel
Tänker att vi i denna tråd kan fylla på med bilder och info när fölen väl är födda?
Det var det som den här tråden började med men så kom det bilder på nyfödda så kanske om du kan dela tråden?Först nu ser jag att du taggat mig, det kom inte upp som notis
Håller med om att det är tråden med info och bilder på fölen som redan fötts. Vill någon ha en lista över vilka föl som väntas är det fritt att skapa en sådan, är inte säker på att jag hinner göra det idag.
/mod.
Som jag skrev är jag osäker på om jag hinner det idag och därför är det fritt att starta en sån tråd och jag kan flytta inlägg när tid finns.Det var det som den här tråden började med men så kom det bilder på nyfödda så kanske om du kan dela tråden?
Det är ju den här tråden som startade såSom jag skrev är jag osäker på om jag hinner det idag och därför är det fritt att starta en sån tråd och jag kan flytta inlägg när tid finns.
Det är ju den här tråden som startade så
Vi kan vänta på att du har tid att fixa en delning