Försäkringskassans regler

Status
Stängd för vidare inlägg.
L

loka75

Är det någon som har varit familjehem och fått fosterersättning och som nu inte har fosterersättning.
Enligt försäkringskassan måste jag ta ut 7 föräldrapenningdagar för att behålla min SGI??? Min arbetsvecka på jobbet är 5 dagar i veckan. De anser att vårt fosterbarn som då bodde hos oss var extraknäck och bedömdes att vi hade det jobbet 7 dagar per vecka?? korkat!!! Är det någon mer som har det så?? Jag är inte säker på att de behandlar mig rätt? Jag har bett om vart reglerna står men de säger att det inte finns uppskrivet.
 
Sv: Försäkringskassans regler

låter oerhört knasigt..... om ni inte har fosterbarnet längre borde ju 5 dar gälla för dig som för alla andra.....?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 625
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 721
Senast: Jamtland
·
Hundhälsa Hej! Jag har en Bc hane på 2.5år som precis var inne för kontroll av sina tänder. Han har tandsten på typ alla sidotänder, vi snackar...
Svar
2
· Visningar
1 330
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
10 313
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Provridning
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp