Foderbock/fodernät till hage???

S

Sofia W

Hej allihopa!
Jag skulle vilja få tag i en foderbock eller liknade där man kan lägga hö i och ha i hagen så att hästarna har fri tillgång under dagen men ändå inte kan vräka i sig. Vill inte ha en hel hösilagebal i hagen.
Någon som har något tips vart man kan köpa en sån? Gärna med så litet galler som möjligt.
Hälsningar
Sofia

Sv: Foderbock/fodernät till hage???

Sök här inne på forumet på foderhäck, det var en liknande tråd uppe och där finns en del bra bilder och tips :idea:

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
748
Senast: Oknytt
·
Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
712
Senast: Sesca
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 104
Senast: gammalek
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar