Foderbock/fodernät till hage???

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Sofia W
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 421
S

Sofia W

Hej allihopa!
Jag skulle vilja få tag i en foderbock eller liknade där man kan lägga hö i och ha i hagen så att hästarna har fri tillgång under dagen men ändå inte kan vräka i sig. Vill inte ha en hel hösilagebal i hagen.
Någon som har något tips vart man kan köpa en sån? Gärna med så litet galler som möjligt.
Hälsningar
Sofia

Sv: Foderbock/fodernät till hage???

Sök här inne på forumet på foderhäck, det var en liknande tråd uppe och där finns en del bra bilder och tips :idea:

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 273
Senast: Kilauea
·
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
876
Senast: Oknytt
·
Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
767
Senast: Sesca
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 201

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka