H
Hoppelit
Vad ska man ge en polle som är seg? Jag har en ponny som det inte är så mycket go i. Hon är faktist ganska seg och tråkig. Hon får havre, respons och betfor. Responsen hjälpte lite. Vad kan man mer ge?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken tråkig sida! Det första alla gör är påhopp istället för att svara/diskutera trådutläggarens fråga. Känner ju inte sig särskillt välkommen här kan jag ju inte påstå. Men istället för att säga att någon annan ha fel berätta gärna hur det är då istället. Väldigt omoget att bara hoppa på folk!
(Ber så hemskt mycket hoppelit om jag hade fel om havre jag skrev vad jag trodde och vad jag har hört, men enligt alla hade jag väldigt fel! Hoppas du hittar något annat bra svar! Kram på dig.)
Nu tycker jag att du är lite tramsig. Bara för att några rättar de felaktiga påståenden som du kommer med så behöver du inte anklaga dem för påhopp! Men det är knappast ngn mening att ge råd på ett forum om de är helt felaktiga.
Till ts
Det beror lite på hur ponnyn ser ut. De flesta som frågar samma fråga som du har gjort tycks ha feta ponnyer. En sådan blir inte piggare av kraftfoder utan måste bantas.