foder till gammal ponny???

Sv: foder till gammal ponny???

Uppblött lusern har fungerat bra på våra tunnisar :)
 
Sv: foder till gammal ponny???

Jag får väl många mot mig här, men det är kanske dags att inse att ponnyns tid på jorden är på väg mot sitt slut.
Magrar den av så svälter den ju faktiskt - inte särskilt trevligt för någon, särskilt inte för ponnyn.
 
Sv: foder till gammal ponny???

ja visst är det så..hon e ju gammal... men man vill ju just inte att hon ska svälta ihjäl heller det är faktiskt vår uppgift att sa till att hon har mat medans hon lever!!! och det gör hon hur pigg som helst!
 
Sv: foder till gammal ponny???

tack för tipset! har nu köpt krafft rehab till min lilla ponny å olja å det äter hon med god aptit slänger även i bakjäst som jag fått tips om här från buke!!!tack! men det är hon inte lika förtjust i...
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 676
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej även jag skulle vilja ha lite tips hur jag ska tänka vad gäller foder. Halvblod, fri tillgång på hösilage. TS 77% Råprotein 108 g...
Svar
17
· Visningar
1 215
Senast: Zamira
·
Hästvård Hej ! Jag har en tanke om min ponnys kraftfoder. I dagsläget äter hon såhär: Morgon 2kg Hösilage + 0,5 kg FC avel ( stall ägarens ända...
2
Svar
22
· Visningar
2 056
Foder & Strö hejsan! Jag har en kallblodstravare på 17 år som har en hel del övervikt. Jag har precis tagit över honom och där han varit innan har...
Svar
4
· Visningar
1 381
Senast: Bufera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp