Flyttad till fel forum?

R

Rockport

om man har blivit flyttat till fel forum, kan man flytta tråden rätt.
Någon flyttade min tråd till äldre ungdom men jag är 39år.
Men tack för komplimangen.

Sv: Flyttad till fel forum?

Ibland har inte åldern på trådskrivaren något att göra med var tråden hamnar utan ämnet. Är det ett ämne som passar bäst på ÄU så hamnar den där :idea:

Sv: Flyttad till fel forum?

En tråd jag gjorde på gnägg för att visa att jag "skojade" blev flyttad till hästvård, folk måste ha undrat om jag var dum i huvudet ;) Underligt att ingen svarade :angel: :D

Det är nog inte så lätt alla gånger att läsa en text och tolka den på det sätt skrivaren har tänkt sig. Talar man så använder man ju rösten och i rl även kroppsspråket för att understryka vad man menar.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Gnägg Hej alla IC-folk där ute! 👋🌹 Jag har blivit med Irish Cob 🤗 Har köpt ett stoföl som flyttar hem till mig i oktober efter avvänjning 😃...
Svar
3
· Visningar
720
Samhälle Hittade inte tråden om funderingar skulle platsat där istället. Men ett tv program med ungdomar som skulle renovera/bygga/måla vad...
Svar
4
· Visningar
626

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka