DarkInNight
Trådstartare
Är det inte snö så är det flygfän.. Och idag blev jag påmind om att hästen HATAR insekter.
Så, vad har ni för insektstäcken vid ridning?
Så, vad har ni för insektstäcken vid ridning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller fransarna insekterna borta ?Sådan fast utan hals köpte jag förra våren, riktigt nöjd!
Håller fransarna insekterna borta ?
Vet du vad modellen heter, de hade flera stycken att välja mellan.Jag har ett billigt med hals från horze. Är bra!
Jag kikade på det, riktigt bra pris!De gör nog sitt till med, har iaf varit effektivt för min . Vid behov lägger jag till spray men förra året kunde jag dra ner på det vid motion när detta användes
Fungerar färgen avskräckande? Den ser annars väldigt öppen ut under?Har detta;
Jag tycker det, men är ju svårt att säga. Tycker det har fyllt sin funktion till UG. Min häst hade inte gått med på att ha något som trycker under magen vid ridning. Hon är väldigt känslig och överlag ogillar hon täcken och saker som sitter åt.Fungerar färgen avskräckande? Den ser annars väldigt öppen ut under?
Eira. Ska tillägga att jag främst har det på skrittrundor. Vid högre tempo springer man ju ifrån insekterna lite lättare.Vet du vad modellen heter, de hade flera stycken att välja mellan.