A

Amania

här kommer det lite nya bilder på min kanin
dscn0544_orig_se.jpg

dscn0538_orig_se.jpg

dscn0541_orig_se.jpg

dscn0543_orig_se.jpg

dscn0546_orig_se.jpg

min kanin fick 13 levande kaninungar på en o samma kull, det måste vara rekord va? söt kanin för övrigt! :smirk:

Himmel vad söt! Mina grannflickor har varsin med precis samma färg. Heter den nåt? Alltså färgen - gissar att din kanin heter Fläcken? :idea:

Fläcken tackar för alla kommentarer
Lejonflickan: Men hur kunde du gissa det :smirk:

Färgen fläcken har heter svart/gul japantecknad... Han har dock en väldigt dålig teckning....

Mm de bör vara orange oxå o hon är ljusgul. Men nej rekordet är på 17 ungar, vissa fick dia hos annan mor o bara 1 dog!

sen kan vi väl passa på att lägga in några äldre bilder på honom(han är runt 1 år på dessa bilder)
dscn0597_orig_se.jpg

dscn0594_orig_se.jpg

dscn0592_orig_se.jpg

har man ingen scanner så får man lova att använda digitalkamern

Lika söt som vanligt :love:

(kan passa på att hinta om att nya bilder på rådisarna håller på läggas upp, bara såru vet :) Din lilla Toumas var aningen besvärlig dock :p)

jag skulle juh fråga dig precis när nya bilder på dem kommer*gruff*

Liknande trådar

Däggdjur I min del av landet finns det inte vilda kaniner. Tydligen så har dock en del tamkaniner lyckats överleva i det vilda och blivit...
Svar
13
· Visningar
1 423
Senast: hastflicka
·
Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
527
Däggdjur Flera gånger, senast nyss, vid tio i ett på natten så är det någon av våra kaniner som skriker. Vi har tre stycken kaniner av...
Svar
11
· Visningar
1 265
Senast: Efwa
·
Hemmet Jag har en dyna för min balkongsoffa. Tyvärr så krävs det bara lite vatten för att det ska bli stora fula fläckar. Ena sidan är full av...
Svar
3
· Visningar
455
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama