Finns det något liknande?

TeamLundVer

Trådstartare
Var på ett seminarium där föreläsaren hade ett helt underbart armband. :love:
Lite efterforskning gav vid handen att det var ett Hermes med en prislapp på dryga 5000kr :cautious:
hermes-gold-h-bracelets-for-ladies_528f8803ddf2b374c7c4e5b1.jpg

Jag är inte intresserad av att lägga så mycket på ett armband. Men jag gillar verkligen stilen.

Så fina det något liknande, mer plånboksvänligt, där ute?

Ingen billig kopia utan något i samma stil.

Lite efterforskning gav vid handen att det var ett Hermes med en prislapp på dryga 5000kr :cautious:

Jag är inte intresserad av att lägga så mycket på ett armband. Men jag gillar verkligen stilen.

Clic clac är fina, jag har ett liknande i guld & blått köpt på HM som du kan få om du vill? Det ser ut exakt sådär fast utan Het. Inköpt för 3-4 år sen och aldrig använt :)

Dyrberg/Kern har ett snarlikt som är fint (Jovika). Billigare prisklass med. Googlar du lite så hittar du ett erbjudande på dem nu tillsammans med modellen Mace som också är fin!

Suktar lite själv efter det :p

Googla enamel bracelet eller armband emalj/emaljerad så bör du få en massa träffar i olika prisklasser.

Dyrberg/Kern har ett snarlikt som är fint (Jovika). Billigare prisklass med. Googlar du lite så hittar du ett erbjudande på dem nu tillsammans med modellen Mace som också är fin!

Suktar lite själv efter det :p
Jättefina :love:
Och helt klart en mer realistisk prismodell

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka