Fina garderober

Freazer

Trådstartare
Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där skor, väskor osv syns eller vad man ska säga men vi har katter och jag gillar inte att ha katterna i garderoberna, vill inte de ska kloa på mina väskor eller bland kläderna så nu undrar jag, hur hade ni byggt eran + önskar tips på lite garderober som ser lyxiga och fina ut. Vill inte bara det ska vara ett rum med garderober liksom. Har hittat en jättefin stol som jag iaf ska ha med sammetsklädsel iaf och en matta. 😁

Jag gillar stilrent, färger som ljusgrått, ljusgrönt (lite åt mint hållet), mässing/guld, mörk ek eller annat mörkare träslag som inte har rött i sig, svart kan funka, även mörkgrått och marinblått. Det är min man och jag som ska dela utrymmet så vi har kompromissat om att jag får mer plats om det inte är rosa😆

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 365
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 521
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama