filmer ifrån marsvinsrummet

S

ScissorHands

Är ifrån någon helg, kanske förförra eller nått?
Och det är muffinpapper de äter (de äter inte sjävla muffinsarna, utan bara pappret :rofl: ) :angel: :o :angel:
Den svart-aktiga saken är Soda aka Ploppy Eye.
Den klippta långhåren som är rätt vit, två fläckar på var sida framtill, svart/brunt (som är störst) är Maja aka Majsan el. Nosen el. Bobbo.
Den med några virvlar som är rätt vit, med två fält även den framtill, agouti/brunt är Aurora aka Mini (även om hon itne är mini-liten längre) el. RoadKill.

Länk till film 1 där man först ser långhåren stå å tigga och nosa på kameran. Sedan så dyker även Roadkill upp.
Länk till film 2 där den svartaktiga saken och mini-marsvinet tigger muffinpapper
Länk till folm 3 Där mini-marsvinet måste stå på bakbenen lite för att komma åt muffinpappret.

Sv: filmer ifrån marsvinsrummet

Tyvärr, jag kan inte öppna nån av filmerna... :cry:

ajdå. de fungerar så fint för mig ju... hmm.. på det två senare kanske man måste ta bort http:// iallfall (jag behöver inte det, men på de flesta datorer brukar man ju göra det på passagen-grejer..)

ScissorHands skrev:
ajdå. de fungerar så fint för mig ju... hmm.. på det två senare kanske man måste ta bort http:// iallfall (jag behöver inte det, men på de flesta datorer brukar man ju göra det på passagen-grejer..)

Min dator säger ändå "okänd filtyp", så jag har antagligen inte det program som krävs. Men andra filmer kan jag ju se? Hmmmmmmmmmm

min dator vissar med QuickTime Player, är MOV format. Vet inte vad som kan vara fel, fungerar ju inte för Bladluz heller.. hmm..

Jag har Windows Media Player

Fungerar inte för mig heller :(

Tyvärr fungerar inte nu heller.... :mad:

men bläh, alla funkade sedan för min syster (som tycker jag var sadistisk emot mini-marsvinet som tvingade henne att ställa sig på bakbenen för att få det hon ville *lalala*).

Om man kopierar och klistrar adressen, fungerar det då?

Nej fungerar inte ändå fast man kopierar den :crazy:

Funkar för mig!

Jättefina marsvin! Muffinpapper har aldrig mina fått, verkade populärt hos dina! ;)

Liknande trådar

S
Övr. Djur Denna gång på bara två av dem (den svartaktiga (Soda aka Ploppy) och den med virveltussarna (Mino aka Mini el. Roadkill) Var i köket...
Svar
10
· Visningar
1 047
Senast: ScissorHands
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.