Fasen vad roligt!

Aningsfull

Trådstartare
Nu är jag tillbaka efter en 2,5 mil lång tur med 16 stycken siberian huskys/grönländare.
-20 grader ute så det blev till att klä sig varmt. Men vilken känsla det var. Hundarna som stod och kastade sig i linorna och bara väntade på att få ge sig av. När alla var färdigselade och fastspända var det bara att knyta lös släden, kliva av fotbromsen och hålla i sig. ;)
Vilken grej. Helt klart nåt som måste göras om. :bow:

Sen hade han 2 stycken 12-veckorsvalpar på gården. Nästan så att man ville stjäla med dom hem och gossa lite. :angel:

Bilder kommer sen, måste bara tina kameran lite och få batteriet att fungera igen. ;)

Sv: Fasen vad roligt!

Här kommer bild.

hundspann8.JPG

Mer bilder sen. ;)

Okey, nu är jag inte lite avundsjuk :crazy:
Detta är den enda anledningen till att jag skulle kunna tänka mig att bo däruppe :D

Här snackar vi naturupplevelse!:banana:

Tacka vet jag norrland! :D :bump:

Du får komma upp och hälsa på så kan vi dra ut. ;) Känner ju han som äger stället (eller rättare sagt, min familj äger gården men han äger hundarna). ;)

Jag bor i Piteå men gården som han hyr av oss ligger ungefär 3 mil utanför Älvsbyn.

Lite anonym måste man väl få vara :D

Men jag tror inte du känner mig för jag flyttade hit för 1år sedan och jag gissar att du är inrotad Pitebo?

Fler bilder från honom. Kameran ville nämligen inte sammarbeta med mig men förhoppningsvis ska jag även få upp en film sen.

hundspann3.JPG

hund.jpg

Seb123.JPG

hundspann7.JPG

hundspann3.JPG

heden1.JPG

Seb119.JPG

Seb%20114.JPG

habits1.JPG

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur