Zizzy
Trådstartare
OK, en vän till mig har tre stycken, mamma- pappa och den tånåriga sonen..
Sonen har nu börjat göra lite uppror enligt vännen..
Flirtar med mamma osv, hon har dem lösa i lägenheten (en trea) varje dag och vill fortsätat med detta.
(Jag kan nästan inget om fåglar, definitivt inte beteende!)
Men jag tänkte som såhär, OM man skaffar en liten flicka till ungkarlen, kan de då bilda par? så sonen inte "behöver" konkurrera med pappan om mamman?
Eller måste man skilja av dem helt?
Hon vill ju inte göra sig av med den lilla skrikande saken...
Jag vet inte om min idé är bra, därav att jag frågar er som kanske kan mer om fåglar än vad jag kan!
Det enda jag kan, är att intga att jag tydligen är en sjujäkla bra parkeringsplats att bajsa på enligt fjäderfäna..
Ungkarlen som inte gillar folk, älskar mitt huvud att sitta på.. just MITT huvud att bajsa på. (INGEN; inte ens MATTES huvud duger, men tamejfan mitt... )
Men vad gör man inte för de älskade knasiga tokiga och helt underbara djuren.
(jo jag sitter snällt kvar vid datorn, vågar knappt röra huvudet för att herrn inte ska bli sur haha)
Help please från våra Fågel KUNNIGA här inne.
Omplacera lill killen eller skaffa en tös till honom?
(och i så fall, hur gammal??)
Sonen har nu börjat göra lite uppror enligt vännen..
Flirtar med mamma osv, hon har dem lösa i lägenheten (en trea) varje dag och vill fortsätat med detta.
(Jag kan nästan inget om fåglar, definitivt inte beteende!)
Men jag tänkte som såhär, OM man skaffar en liten flicka till ungkarlen, kan de då bilda par? så sonen inte "behöver" konkurrera med pappan om mamman?
Eller måste man skilja av dem helt?
Hon vill ju inte göra sig av med den lilla skrikande saken...
Jag vet inte om min idé är bra, därav att jag frågar er som kanske kan mer om fåglar än vad jag kan!
Det enda jag kan, är att intga att jag tydligen är en sjujäkla bra parkeringsplats att bajsa på enligt fjäderfäna..
Ungkarlen som inte gillar folk, älskar mitt huvud att sitta på.. just MITT huvud att bajsa på. (INGEN; inte ens MATTES huvud duger, men tamejfan mitt... )
Men vad gör man inte för de älskade knasiga tokiga och helt underbara djuren.
(jo jag sitter snällt kvar vid datorn, vågar knappt röra huvudet för att herrn inte ska bli sur haha)
Help please från våra Fågel KUNNIGA här inne.
Omplacera lill killen eller skaffa en tös till honom?
(och i så fall, hur gammal??)