Extraordinär förmåga?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om det är något som jag är imponerad av hos mig själv så är det mitt immunförsvar. Jag kan ju inte ta kredit för det precis för det är något som bara är. Under de senaste åren (drygt 3,5 år) som jag arbetstränat och jobbat har jag bara varit förkyld två (2) gånger. Feber har jag inte haft en enda gång sedan jag var barn.

Min chef, som är väldigt kunnig i hur man får och behåller god hälsa på olika plan, är imponerad. Hon vill gärna veta hur jag bär mig åt. :p Men jag vet inte. Jag kan bara konstatera att mitt immunförsvar är på alerten och förmodligen besitter extraordinära förmågor. Det är ju något jag är väldigt glad över och jag hoppas ju att trenden håller i sig. De förkylningskänningar jag kan få ibland, brukar gå över inom några timmar. Helt okej, tycker jag.

Sist jag hade influensa (maginfluensa) var -92. Det är alltså 22 år sedan.

Hurra för mitt immunförsvar!!:bump:
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 435
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 446
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 767
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 327
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp