I
Irma_western
har ett tre delat bett på min lilla new forest. men jag skulle gärna vilja ha ett riktigt western bett. har ni något förslag på ett bra western bett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Billy Allenbetten är väldigt bra..
Ok...det där lät ju faktiskt ganska bra, så även jag skall kunna klara av det...
Skall leta fram ett par korta "vanliga" tyglar...ligger nog säkert nånstans o skräpar, för de jag anv till barbackaridningen är rätt långa...
Nu har jag ju inte hållit på m stångbettet så mkt, så har inte hamnat i nån "tjaffs", men det kommer väll, när man börjar kräva mer......
Det skall jag...
Tandis varit i stallet, och stackars Raiza hade hemskt vassa kanter, inte undra på att ätningen tagit sån himla tid för henne.....
Fick oxå en "lektion" på bett, 3-delat, 2-delat och varför han tycker det ena är bättre än det andra och så diskuterade vi det där m var den skall sitta och hur brett det skall va och varför ett kort bett inte var bra enl honom....och blabla
Jösses, va han var i sitt esse idag då...tom en kram fick man som plåster på såret, att han "råkade" köra förbi byskylten IGEN, och kom sent...