Messy
Trådstartare
Fibergi är ju ett fullfoder.. men det innehåller typ 18% melass = soooccckkkeeeer...
Men i å med att det är ett fullfoder så ska man ju inte behöva ge nått annat...
Min får Fibergi och lusern (+ kalk å chevinal å olja)...
Hon funkar bra på det, så ska jag fortsätta så? Är det bara matte som får socker-hål-i-tänderna-ångest?
Hon vilar för tillfället å kommer göra det ett bra tag till, så jag vill helst inte komplettera med havre (pigg som ett as iaf)...
Jag vill inte ge någon pellets eller korn...
Något förslag på vad jag kan dryga ut med? Någon müssli???
Hon är ganska svårfödd, äter alltid upp sin krafft, men ger man för mycket så är det höet hon går av... Gnäggar efter maten och är pigg i övrigt!
Det behöver inte vara havrefritt foder, men jag tänker inte ge henne ren havre (eller krossad)...
Någon som har testat Mustangs foder???
Men i å med att det är ett fullfoder så ska man ju inte behöva ge nått annat...
Min får Fibergi och lusern (+ kalk å chevinal å olja)...
Hon funkar bra på det, så ska jag fortsätta så? Är det bara matte som får socker-hål-i-tänderna-ångest?
Hon vilar för tillfället å kommer göra det ett bra tag till, så jag vill helst inte komplettera med havre (pigg som ett as iaf)...
Jag vill inte ge någon pellets eller korn...
Något förslag på vad jag kan dryga ut med? Någon müssli???
Hon är ganska svårfödd, äter alltid upp sin krafft, men ger man för mycket så är det höet hon går av... Gnäggar efter maten och är pigg i övrigt!
Det behöver inte vara havrefritt foder, men jag tänker inte ge henne ren havre (eller krossad)...
Någon som har testat Mustangs foder???