Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har! Köpte en Mosquito Magnet för ca fyra år sedan, så bra! Gäller att ställa den där de bor och beståndet minskar fort. Numer kan vi sitta ute på kvällarna utan problem.Ja, eller rättare sagt erfarenhet av myggfångare som tar svidknott? Finns det? Har så förbaskat mycket här på kvällarna...
Hoppas kunna ha en som täcker trädgård, stall och närmaste delarna av hagarna.
Testade att göra en fälla som jag hittade på nätet igår och den funkar också, men mer jobb. Sök på orm metoden så hittar du den.Någon som har testat?
Åh! Och den tar även svidknott?Jag har! Köpte en Mosquito Magnet för ca fyra år sedan, så bra! Gäller att ställa den där de bor och beståndet minskar fort. Numer kan vi sitta ute på kvällarna utan problem.
Men då måste man alltså ha igång grillen varje kväll? Det känns ju lite opraktiskt.Testade att göra en fälla som jag hittade på nätet igår och den funkar också, men mer jobb. Sök på orm metoden så hittar du den.
Japp och mygg, en och annan broms kan man hitta också. Köpte min från USA då de är billigare där. Då får man däremot montera en annan ?ventil, klocka? kommer inte ihåg vad delen heter. Inget större jobb, men tusenlappar att sparaÅh! Och den tar även svidknott?
Precis, men praktiskt om man vill sätta upp den varsom man är.Men då måste man alltså ha igång grillen varje kväll? Det känns ju lite opraktiskt.