Erfarenhet av Biolightbehandling?

Snobben

Trådstartare
Någon som har behandlat sin häst med Biolight?
Vad var det isåfall för skada,blev det bättre och hur många ggr behandlade ni?Det är väl samma effekt som Back on track men lite mer effektivt?

Sv: Erfarenhet av Biolightbehandling?

Jodå, jag har behandlat min. Efter tre behandlingar var värmen och hälta borta. Fast vad som gjorde hästen bättre vet jag egentligen inte.

/Jane

Sv: Erfarenhet av Biolightbehandling?

Min häst är stel o inflammerad i vissa muskelgrupper o sen har han kvar en skada efter ett trampsår o jag håller på o beh han med Biolight, han har dock hittills bara fått en gång så jag kan inte säga om det gav nåt resultat än, men jag kan ju återkomma senare när han fått behandling flera gånger.

Liknande trådar

Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 590
Hästvård Hej! Funderade lite på hur ni ser på träning för en häst efter en skada? Då tänker jag främst icke-traumatiska skador utan snarare...
2
Svar
21
· Visningar
1 781
Senast: Anna-Bella
·
Hästvård Vi har stött på lite funderingar med vår häst. Han har varit spänd i ryggen och behandlades för detta. Veterinären var inte orolig utan...
Svar
0
· Visningar
539
Senast: slant98
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 404
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Snabbmat?