En knöl i magen efter barnaföde..

Amandas

Trådstartare
Jag födde min dotter för 15 månader sen och har inte ett endaste gravidkilo kvar.. Jag är vältränad och har en tendens till magrutor dock en gnutta delade magmuskler..
Under de senaste månaderna så har jag märkt en knöl i min mage i höjd med navlen, den är stor som en golvboll och när den uppkommer lite till och från så känner jag hur det rör sig i magen, typ som att tarmarna arbetar eller något liknande..
Trycker jag på knölen så gör de inte ont utan den kan flytta på sig och till och med dyka upp på andra sidan av naveln..

Någon som varit med om liknande?

Sv: En knöl i magen efter barnaföde..

Det låter som ett bråck. Uppsök läkare omgående. Alltså inte akut akut men ring vårdcentralen i morgon.

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu vänder jag mig till det allvetande Buke för lite råd och tips. Jag har problem med min mage och behöver hjälp att lista ut både hur...
Svar
7
· Visningar
876
Senast: ginnies
·
Kropp & Själ Jag har redan kontakt med läkare och har gjort flertalet prover de senaste månaderna utan något precist svar på vad som kan vara fel...
Svar
4
· Visningar
1 354
Senast: Aliche
·
Gravid - 1år Någon här som har erfarenhet av framfall efter förlossning? Jag födde en dotter för 7 månader sen och är gravid igen runt v. 15 (har...
Svar
3
· Visningar
2 040
Gravid - 1år Den 28 februari föddes min dotter! :) 14 dagar för tidigt. Fick så ont i magen vid 04 och gick på toa, hade sån ihållande smärta...
Svar
8
· Visningar
1 569
Senast: Snyggve
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Reklamera häst