en glad dag ändå

_jeanette

Trådstartare
några har kanske läst mina trådar om min magra vbl valack så även är ful i pälsen och går konstigt.. jag har de senaste veckorna nästan varit säker på att avlivning är nästa alternativ då jag tycker hans päls inte är bättre o att han går konstigt med bakbenen... idag var veterniären här som "följt han resa" (fel uttryck men har sett honom innan osv) o han sa att pälsen är inget "sjukligt" kanske bara en rubbning och han tror det kommer bli bra för han ser ju bättre ut.. jag gick med honom o han såg ej något konstigt, gjorde böjprov bak o ingen hälta =)
Han kände även på ryggen, sist han va här ömmade han som fan, typ svankade men inget nu (han har fått massage)

nu känns det som att jag fptt hoppet tillbaka, hade gett upp tankarna på att någonsin kunna använda honom. han kommer aldrig bli en "riktig" ridhäst men man kanske kommer kunna skritta ut med honom iaf efter tömkörning och muskelbyggnad!!

glad dag iaf... ville bara skriva av mig=);)

Sv: en glad dag ändå

Lycka till!! Nu när det är sommar och fint väder:banana::banana: så ta med din kuse på långa mysiga skogspromenader i kuperad terräng. Njut av livet:bump:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag skriver detta för att förhoppningsvis få andras synpunkter på vårat problem, men också för att problem ibland blir enklare...
Svar
14
· Visningar
4 534
Senast: nullo-modo
·
Hundhälsa Hejsan! Jag har följt forumet länge men det här är första gången jag skriver något. Lite bakgrund om mig och min hund. Jag är en...
Svar
14
· Visningar
2 132
Senast: AraSlei
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 421
Senast: pews1972
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 413
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka