miniea

Trådstartare
Lite löjlig kanske..men iaf.. vad betyder knapplån?? :confused: Ser det här och där i trådar men har ännu inte lyckats fatta vad det betyder...:o

Sv: En fråga

Om jag ska skriva i en tråd och inte vill rikta mitt inlägg till någon speciell användare så tar jag en knapp vilken som helst och börjar då mitt inlägg med *knapplån*/*lånar knapp*/*lånar* osv. Annars kanske den användare vars knapp jag använt tror att mitt inlägg är menat till denne och då blir det smått förvirrande innan man rett ut det..

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 572
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar