En bra burgare i Göteborg.

Ariane

Trådstartare
Kära Buke. En kollega söker tips på "var en kan käka en riktigt schysst burgare" i Göteborg.
Kom med era bästa tips, hen är öppen för både veganskt, fågel eller kött. Priset är av mindre betydelse men stället bör ligga hyfsat centralt.
Om en behöver boka bord, hur långt före bör det göras?

Kära Buke. En kollega söker tips på "var en kan käka en riktigt schysst burgare" i Göteborg.
Kom med era bästa tips, hen är öppen för både veganskt, fågel eller kött. Priset är av mindre betydelse men stället bör ligga hyfsat centralt.
Om en behöver boka bord, hur långt före bör det göras?

Jag tycker om burgersson och the barn. Har dock testat långt ifrån alla hamburgerhak i stan.

The Barn, ni bör boka bord men vet inte hur långt i förväg. Vi halkade in på ett bananskal men åh så gott det var!

2112 ska väl ha bra och kul burgare också! Jag lovar dock inget eftersom det bara är ryktesvägen jag hört detta, har tyvärr inte varit där själv än.

The Barn, alltid The Barn.
Barley's är också bra, och Burgersson brukar vi också bli nöjda på (dock bättre på frigga än Skanstorget tycker jag!).
Butcher's market & holy cow säger jag nja till...

Så, The Barn! Men boka på den riktiga restaurangen och inte deras sommaröppna på Storan (där är bra - men inte lika!).

Bord bör bokas även om det brukar gå att få Drop in så länge man inte är allt för många. De skriver upp en på lista och så kan man gå in och ta en fördrink på deras bar vägg i vägg. :up:
(låter typ som att jag jobbar där men nä, haha. Bara så sjukt bra!)

Jag röstar för Holy Cow. The barn kommer inte i närheten är min personliga åsikt. :)
Någon sa att man behöver boka bord där och det kanske är en klok idé. När jag var där så gick vi dit en lunch bara (en lördag) och det var väldigt fullt men vi fick sitta och vänta en liten stund sen kunde vi få ett bord ändå. Men skulle absolut rekommendera att boka bord istället för att göra som vi gjorde. Det var en ren chansning men det var verkligen värt det :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Julklappar 2024!
  • Valet i USA
  • Dagens nagellack!

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka