Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur?! Tyckte hela rundan kändes rätt osäker och hackig. Men ja, han har ju lite tur och som sagt en fenomenal häst tycker jagTrist med petet för Douglas men det hade ju kunnat vara mycket värre!
Jag tycker ärligt talat den är fruktansvärd. Dom rycken i hästarnas munnar borde vara lika illa som att spöa upp sin häst på bananJag förstår inte hur det kan gå så bra för Bost med hans ridstil - men den funkar ju uppenbarligen (om än inte idag).
Jag fattar inte att han faktiskt sitter kvarJag förstår inte hur det kan gå så bra för Bost med hans ridstil - men den funkar ju uppenbarligen (om än inte idag).
Stabil runda av italienaren.
Lorenzo de lucaMin favorit av italienarna. Fast jag glömmer alltid vad han heter.
Min favorit av italienarna. Fast jag glömmer alltid vad han heter.
Henrik 1 tidsfelJag har jobbat hela sändningen och gör så tills allt är slut. Kan någon sammanfatta hur det gått så här långt för svenskarna och hur laget ligger till?
Ser att Douglas fick ett nedslag
Tack! Kul med nolla på Malin!Ett tidsfel för Henrik, nolla av Malin och ett per för Douglas @eyz
Snart Peder
Belgien är dessutom klara för idag och har stannat på 12.11 så Peder måste nolla...Sverige har 8,21 Irland 12,11 det är alltså mindre än ett nedslag till trean Irland
Vem stoppade? Missade lite för telefonen ringde"Där rök tiden!"
Hallå - den fick ett stopp, vem bryr sig om tiden?!?