Elmia Scandinavian Horse Show 2018

Milene

Trådstartare
Ska ni dit?

Någon som har koll på om man måste köpa biljett innan eller kan köpa på plats?

Milene

Jag ska dit:)
Förra året så gick jag bara en av de tidiga dagarna som bara krävde entrébiljett och inte läktarbiljett och då gick det iaf att köpa på plats.

Så långt har jag inte planerat än, men clinicen skulle nog vara kul att se tror jag. Själv?:)
Åker med dottern, så familjeshowen blir det ju, och sen en hel del dressyr. Även islandshästarna, om man nu kan gå obehindrat emellan.
Och självklart utställningsdelen...:D

Sist åkte jag hem med en massagegrej för nacken - den var jättebra! :up:

Åker med dottern, så familjeshowen blir det ju, och sen en hel del dressyr. Även islandshästarna, om man nu kan gå obehindrat emellan.
Och självklart utställningsdelen...:D

Sist åkte jag hem med en massagegrej för nacken - den var jättebra! :up:
Glöm inte Pippi-peruken! Hörde att de skulle försöka slå rekord:D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är biljetterna släppta till Jönköping Horse Show på Elmia. Traditionsenligt hålls tävlingarna under "Hästlovsveckan" vecka 44.
Svar
0
· Visningar
89
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den 19-23 februari 2025 är Gothenburg Horse Show äntligen tillbaka i Scandinavium. Nu släpps årets program och det bjuder på såväl...
Svar
0
· Visningar
100
Senast: Gunnar
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 140
Senast: KesoNeso
·
Hästmänniskan Var på Jönköping Horse show och blev ”påhoppad” av en skoputsare som gjorde reklam för en skokräm. Han smorde in våra skor, och sen gick...
Svar
3
· Visningar
1 090
Senast: Milene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama