Ellen Whitaker horse life Hjälp!

L

linnlinn

Har börjat spela Ellen Whitaker Horse Life på PC och jag behöver hjälp med ett par saker.

1. Jag förstår verkligen inte hur man gör i dressyren, vilka knappar man ska trycka på osv. Kan någon förklara?

2. De säger hela tiden "You have to take better care of your horse!" Men den har ju fullt i kärlek och det där korset som symboliserar hälsa. Och så sa dom "your horse have to have some fun too!" Hur gör man något roligt med hästen?

Snälla hjälp!
 
Sv: Ellen Whitaker horse life Hjälp!

1. Knapparna representerar höger och vänster musknapp, du ska klicka i den ordningen de visas och i takt till klappandet och blinkande ramen.

2. Storyn i spelet är patetisk, dialogerna uppmanar en till saker bara för att. Att ha roligt menas att besöka hagen osv.
 

Liknande trådar

Hästvård Någon som har synpunkter och tankar om detta resonemang? @spaderÄss eller nån? Why do ‘cresty’ necks suddenly go rock hard? This...
Svar
0
· Visningar
838
Senast: MonteRose
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag funderar jag över Moder Teresas text ”Anyway”: People are often unreasonable, irrational, and self-centered. Forgive them anyway...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ En tråd med Dina vackra texter eller Låttexter som Du tycker är vackra och har en mening. Texterna kan vara författade utav dig själv...
2
Svar
23
· Visningar
3 420
Senast: zanque
·
L
IT & mobiler Har börjat spela Ellen Whitaker Horse Life på PC och jag behöver hjälp med ett par saker. 1. Jag förstår verkligen inte hur man gör i...
Svar
1
· Visningar
1 127
Senast: Thek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp