Efter torka kommer regn och med det höga sockerhalter i gräset...

TinyWiny

Trådstartare
Men hur länge håller det sig högre? Finns det några studier och det bara är jag som är dålig på att söka eller finns det inga? Någon som har analyserat själv kanske?
 
Men hur länge håller det sig högre? Finns det några studier och det bara är jag som är dålig på att söka eller finns det inga? Någon som har analyserat själv kanske?

Jag tror jag fick en sån analys nyss. Jag vet att det var så höga värden att det inte var rekommenderat att ge till häst och vår kund skulle köpa foder ist för att ta det egna. Jag har dock inte kollat den än och vet inte vilka värden som var höga.
Är det socker kan jag PM:a.
 
Jag tror jag fick en sån analys nyss. Jag vet att det var så höga värden att det inte var rekommenderat att ge till häst och vår kund skulle köpa foder ist för att ta det egna. Jag har dock inte kollat den än och vet inte vilka värden som var höga.
Är det socker kan jag PM:a.

Ja tack gärna!
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
912
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 708
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 427
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
757

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp