Efter kastreringen

I

ia_pia

Våran lilla katt blev kastrerad idag och sen vi kom herm har hon med jämna mellanrum varit "blöt i rumpan" (luktar inte kiss). Någon som varit med om detta och vet vad det är?! Undrar också vad som händer om de slickar på såret? Hoppas nån har ett litet svar åt oss!

Sv: Efter kastreringen

Om de slickar på såret är det ganska stor risk att det blir infekterat. Därför är det väldigt viktigt att de inte får tillfälle att slicka alls.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
581
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 200
Senast: Marvin
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: animalasia
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 103
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Dagens nagellack!
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur